Ciacho Bakery&Coffee

pl en
 
Regulamin sklepu internetowego Ciacho Bakery& Coffee
§ 1 
Postanowienia wstępne 
1. Sklep internetowy Ciacho Bakery&Coffee dostępny pod adresem internetowym 
www.ciachobakery.pl, prowadzony jest przez spółkę M Jarzyna, T A Bileccy Sp. z o.o. wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numereNIP 1133107192 REGON 526281233. 
2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do 
Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu 
internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na 
odległość za pośrednictwem Sklepu. 
§ 2 
Definicje 
1. Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, 
której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub 
zawodową. 
2. Sprzedawca - osoba fizyczna prowadząca spółkę M Jarzyna, T A Bileccy Sp. z o.o. wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numereNIP 1133107192 REGON 526281233. 
3. Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu. 
4. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna 
niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, 
wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu. 
5. Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym 
https://piekarnia-zacyzn.pl 
6. Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach 
zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez 
jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub 
większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy 
włącznie. 
7. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu. 
8. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza 
Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu 
lub Produktów ze Sprzedawcą. 
9. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający 
złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz 
określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności. 
10. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez 
Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych 
Zamówienia, w szczególności ilości produktów. 
11. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy 
Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. 
12. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między 
Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. 
§ 3 
Kontakt ze Sklepem 
1. Adres Sprzedawcy: Al. Niepodległości 80 
2. Adres e-mail Sprzedawcy: ciachobake@gmail.com 
3. Numer telefonu Sprzedawcy: +48 791 005 586 
4. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów 
telefonów podanych w niniejszym paragrafie. 
5. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach otwarcia sklepu wt-pt: 08:00- 18:00, sob: 09:00- 18:00, ndz: 09:16:00 poza dniami, w których piekarnia Ciacho Bakery&Coffee jest zamknięta. 
 
§ 4 
Wymagania techniczne 
1. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania 
zamówień na Produkty, niezbędne są: 
a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową, 
b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), 
c. włączona obsługa plików cookies, 
§ 5 
Informacje ogólne 
1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi 
odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu 
spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub 
niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta. 
2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie 
zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe 
jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez 
podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację 
Zamówienia bez zakładania Konta. 
3. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto 
(uwzględniają podatek VAT). 
4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za 
Produkty. 
§ 6 
Zasady składania Zamówienia 
W celu złożenia Zamówienia należy: 
1. wybrać dzień zamówienia, a następnie przejść do Formularza Zamówienia; 
2. wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia 
3. kliknąć przycisk “Złóż zamówienie” 
4. Opcjonalnie wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od 
sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 7 
pkt 3. 
§ 7 
Oferowane metody dostawy oraz płatności 
1. Klient może skorzystać z następującej metody odbioru zamówionego Produktu: 
a. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: Ciacho Bakery&Coffee, 02-626 Warszawa, Al. Niepodległości 80(brak dodatkowych opłat). 
2. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: 
a. Płatność przy odbiorze 
b. Płatności elektroniczne 
c. Płatność kartą płatniczą. 
3. Szczegółowe informacje na temat akceptowalnych metod płatności znajdują się na 
stronach Sklepu. 
§ 8 
Wykonanie umowy sprzedaży 
1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po 
uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w 
Sklepie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu. 
2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz 
jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania 
Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez 
Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania 
Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej 
oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji 
oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta 
powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a 
Sprzedawcą. 
3. W przypadku wyboru przez Klienta: 
a. płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany 
jest do dokonania płatności w terminie 1 dni kalendarzowych od dnia 
zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie 
anulowane. 
b. płatności gotówką przy odbiorze osobistym zamówienia, Klient obowiązany 
jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w dniu odbioru zamówienia. 
4. Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w 
Formularzu Zamówienia. 
§ 9 
Prawo odstąpienia od umowy 
1. Zgodnie z art 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach konsumenta klientowi nie 
nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy ze względu na to, że przedmiotem 
świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin 
przydatności do użycia; 
§ 10 
Reklamacja i gwarancja 
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty. 
2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo 
do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. 
3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym 
Regulaminie adresy Sprzedawcy. 
§ 11 
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z 
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz 
zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach 
internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji 
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, 
Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami 
internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: 
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; 
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz 
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 
2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z 
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu 
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o 
Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o 
rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora 
Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o 
Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o 
wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia 
sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu 
między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy 
powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, 
do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja 
Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 
§ 12 
Dane osobowe w Sklepie internetowym 
1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu 
internetowego jest Sprzedawca. 
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu 
internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży. 
3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być: 
a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu 
płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia 
zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu 
powyższe płatności w Sklepie internetowym. 
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w 
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży 
skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. 
§ 13 
Postanowienia końcowe 
1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim. 
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych 
przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w 
zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego 
Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 
dniowym wyprzedzeniem. 
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie 
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu 
cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach 
konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. 
4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i 
dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej 
platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: 
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.